جدیدترین سیویک مهمان لس آنجلس است
 
classic car
 
دو شنبه 2 / 10 / 1391برچسب:, :: 12:59 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

در حالی که تمام خودروسازان فکر و ذکرشان نمایشگاه لس‌آنجلس،و برگزاری آن به نحوی خوب است،صبح روز سه‌شنبه هوندا به طور ناگهانی دو تصویر و اطلاعاتی دربارهٔ جدیدترین خودروی خود که سیویک مدل 2013 می‌باشد را به نمایش گذاشت.این خودرو 29 نوامبر مهمان نمایشگاه لس‌آنجلس است.
این فیس لیفت جدید،راحت‌تر و ایمن‌تر است؛علاوه بر این ظاهر جدیدش هم به خوبی قابل تحسین است.پیش از این سیویک به عنوان یک خودروی از چشم افتاده شمرده می‌شد زیراآپدیت هایی که هوندا روی آن انجام می‌داد اصلاً جالب نبود،و تمام مردم از ظاهر بیرونی و خارجی سیویک شکایت می‌کردند.اما این نسخه واقعاً زیر آپدیت سنگینی قرار گرفته است و می‌توانیم لقب سربلند را به هوندا بدهیم،این به معنی چیرگی دوبارهٔ هوندا بر بازار خودروهای کوچک است.

Honda Civic Sedan 2013

Honda Civic Sedan 2013

ظاهر جلوی خودرو کاملاً متحول شده است و دوباره طراحی شده است.دیگر ظاهر خستهٔ مدل‌های قبلی را نمی‌بینیم.سپر خودرو و جلو پنجره عوض شده است،و صد البته قطعات کرومی بر زیبایی جلوی خودرو می‌افزایند.جلو پنجره شش گوشه این خودرو روح اسپرت تری به سیویک جدید داده است.چراغ‌های شفاف سه قسمتی و کاپوت عضلانی از ویژگی‌های طراحی این خودرو است.مه شکن‌های یکپارچهٔ جلو هم دیدنی است.

Honda Civic Sedan 2013

Honda Civic Sedan 2013

اما در عقب با ظاهری متفاوت روبرو هستیم،اضافه کردن سپر با ارتفاع پایین‌تر از نکات مثبت این طراحی است.همچنین دفیوزری تیره و ورودی‌های هوای مشبک هم اضافه شده است.چراغ‌های دو قسمتی این قسمت از خودرو از عوامل نمایش عریض‌تر این قسمت از خودرو است.رینگ‌های در نظر گرفته شده هم از نوع پنج پره دو رنگ است که یکی از عوامل اسپرت تر شدن سیویک جدید است.اما در جانب خودرو تنها با کم کردن ارتفاع از سطح زمین ظاهری جذاب‌تر خلق شده است.
این خودروساز ژاپنی از نمایش عکس‌ها و اطلاعات کابین خودرو جلوگیری کرده است،اما بیان کرده است که کابین خودرو بهبود پیدا کرده است و راحت‌تر هم شده است.همچنین طبق گفته های هوندا این خودرو دارای مصرف سوخت پایین و کمی می‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 16786
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1